sablon

2010. április 21., szerda

Díjat kaptam! Köszi!

Díjat kaptam Dorkától!! Nagyon meglepődtem, és nagyon megörültem, mert szívesen veszek részt minden játékban! Köszönöm!


Szabályok a díjjal kapcsolatban:

1. Ha valaki átadja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot kirakom a blogomba.

4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5. Jelöltjeim: Adri, aki egy szuper csaj és Évi a csodás színvilága miatt.

6. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.



Név: Szeder Krisztina

Becenév: Kristóf, Szedrincs

Lakhely: Budapest

Születési hely: Budapest

Magasság: 163 cm

Névnap: Augusztus 5.

Foglalkozás: asszisztens

Testvérek: nincs

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: angol, és volt amikor francia és lesz amikor olasz

Gyűjtemény: azt tudok!

Kedvencek: művészetek, utazás, minden ami szép és persze a lovak mert az minden amit szeretek –művészet, erő, utazás és szeretet, és alázat + egy kis kosz

Cipőméret: 37

Iskola: informatikus

Zsebpénz: köszi, jöhetne!

Álom: Toscana

Háziállatok: cica és nyuszi

Egyéb: remélem a lányaim is örököltek valamit az alkotásvágyamból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése