sablon

2010. augusztus 16., hétfő

Díjat kaptam! Köszi!

Nagyon szépen köszönöm a díjat, amelyet Dorka (Dorkadesign) adott át nekem!





Az a bizonyos hét dolog magamról:

1./ Szeretem lányaimat és a családomat. Ők nagyon fontosak a számomra és nagyon szeretek velük lenni, de néha nagyon vágyom a magányra is.

2./Régen szerettem lovagolni és néha úgy érzem, hogy jó lenne motorozni. Olyan igazán szabadnak lenni.

3./ Szeretek alkotni. Talán depis is lennék ha nem tudnék mindig valamit csinálni, tanulni és alkotni.

4./Sajnos a legtöbb barátom már nem Magyarországon él, de szerencsére még maradtak itt is jó barátok. Be kell vallanom, hogy a kapcsolattartás terén elég link vagyok!

5./ Sohasem voltam macskás addig, amíg meg nem kaptam Irinát! Néha át kéne az előítéleteinket gondolni!

6./ Manapság rákaptam a városnéző túrákra. Remélem a világ sok szép városába eljutok még. Ígérem, két év múlva ismét ellátogatok Pécsre, imádom azt a várost, és talán addigra felépül az amit idénre terveztek!

7./ Igazi városi vagyok! Szeretem az állatokat és a szép kerteket, de én el se tudnám képzelni, hogy nekem kelljen rendbe tartani egy saját kertet.

+1/ Azért lettem Blackberry, mert a férjem vezetékneve Szeder. :-)



Akiknek pedig továbbadom a díjat: Adrinak és Krittinek!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz!
    Én azt hittem, hogy neked is Blackberry telefonod van :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gratulálok a díjhoz, számomra pedig igazán megtiszteltetés, köszönöm szépen.

    VálaszTörlés